T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ÜMRANİYE - Haşim İşcan Anaokulu

Haberler

Haberler

Nis

Poffy ev ziyaretlerimize devam ediyor. Bu hafta Ali A. misafiri oldu. Ali Poffy ile geçirdiği zamanı ailesinin yardımı ile bir video hazırlayarak arkadaşlarına sundu.

Poffy continues our home visits. This week Ali A. was his guest. Ali made a video with the help of his family and presented it to his friends.

Nis

Evetttt …

Poffy ev ziyaretlerine başladı. İlk ziyaretini Ali B.  yaptı. Ali B. Poffy’nin sorumluluğunu alarak ihtiyacı olan tüm öz-bakım becerilerini büyük bir titizlikle yerine getirdi. Onunla ev içerisinde çok eğlenceli vakit geçirdiler. Alışveriş yapmaya giderken Poffy’yide  yanına almayı unutmadı ayrıca dışarı çıkarken hava soğuk olduğu için Poffy’i mont giydirmeyi ihmal etmedi.Ali B. bu davranışlarıyla aldığı sorumluluğu yerine getirmenin mutluluğunu yaşadı ve bu keyifli birlikteliği sınıfta hazırladığı bir sunumla arkadaşlarına anlattı.

Yes, Poffy started home visits. Ali B. made his first visit. Ali B. took responsibility for Poffy and meticulously fulfilled all the self-care skills he needed. They had a lot of fun with him at home. He did not forget to take Poffy with him when he went shopping, and he did not forget to put a coat on Poffy when he went out because it was cold. Ali B. was happy to fulfill his responsibility with these behaviors and told his friends about this pleasant togetherness with a presentation he prepared in the classroom.

Nis

Poffy artık evlerimizi ziyaret etmeye hazır.Poffy’i  misafir etmek için öğrencilerimiz çok istekli ve heyecanlı.Bizim de Poffy’nin kime ve ne zaman gideceğine karar vermemiz gerekiyordu. Biz de kura çekmeye karar verdik…Kuramızı TREEBİT GAMES programını kullanarak çektik ve listemizi oluşturduk.

Poffy is now ready to visit our homes. Our students are very eager and excited to host Poffy and we had to decide who and when Poffy would visit. So we decided to draw lots...We drew our lots using the TREEBIT GAMES program and created our list.

Nis

Poffy bu hafta sınıfımıza misafir oldu. Okul ve sınıf içi tüm etkinliklere Poffy’i dahil etmek çocuklarımızı çok mutlu etti. Öğrencilerimiz Poffy’nin sorumluluğunu almak için adeta birbirleriyle yarıştılar. Bu çalışma ile öğrencilerimizin sorumluk duygularının gelişimine katkı sağlamış olduk.

Bu hafta “Kütüphaneler Haftası”  nedeniyle okulumuzda deprem bölgesindeki kardeşlerimize bir kitap kampanyası düzenledik.Onlara duygularımıza ifade eden birer resim yaparak hediye ettiğimiz kitaplar ile birlikte paketleyip kardeşlerimize ulaştırdık. Bu süreçte Poffy ile birlikte çalışmak çocuklarımızı çok mutlu etti. Bu çalışma öğrencilerimizin hem yardımlaşma hem de sorumluluk alma davranışlarına katkı sağladı.

Poffy was a guest in our classroom this week. Our children were very happy to include Poffy in all school and classroom activities. Our students competed with each other to take responsibility for Poffy. With this activity, we contributed to the development of our students' sense of responsibility.

This week, due to the "Libraries Week", we organized a book campaign in our school for our brothers and sisters in the earthquake region. We made them a picture expressing our feelings and packaged them together with the books we donated and delivered them to our brothers and sisters. Working with Poffy in this process made our children very happy. This work contributed to our students' behavior of both helping and taking responsibility.

Mrt

Öğrencilerimize önce "afiş nasıl tasarlanır?" ve "afiş nedir?" sorularını cevapladık. Daha sonra projemiz için afişimizi tasarlamaya başladık .Öğrencilerimiz  hayal ettikleri afişlerini kağıda çizerek afişlerini oluşturdular.Daha sonra CANVA programında çocukların fikirleri de alınarak öğretmenimiz kendi afişini oluşturdu. Ve ortaklarımıza gönderdik .Google formda oylamaya sunularak projemizin afişi belirlendi.

We first answered the questions "how to design a poster?" and "what is a poster?" Then we started to design our poster for our project. Our students created their posters by drawing their imagined posters on paper. Then our teacher created his own poster by taking the ideas of the children in the CANVA program. And we sent it to our partners. The poster of our project was determined by voting on the Google form.

Mrt

Öğrencilerimizle ile birlikte projemiz için bir logo tasarlamaya karar verdik Önce logo nedir neyi temsil eder onu öğrendik sonra logomuz için çizimler yaptık ve kendi logolarımızı oluşturduk.  Sonra öğretmenimiz CANVA programında öğrencilerinde fikirlerini alarak  logomuzu tasarladı.Tasarladığımız logoyu Proje ortaklarımızla paylaşarak Google Froms oluşturup oylamaya sunduk ve projemizin Logosunu bulduk.

Together with our students, we decided to design a logo for our project. First, we learned what a logo is and what it represents, then we made drawings for our logo and created our own logos. Then our teacher designed our logo by taking the ideas of the students in the CANVA program. We shared the logo we designed with our project partners, created Google Froms and presented it for voting and found the Logo of our project.

 

Mrt

Sınıfımıza misafir olan ayıcığımıza isim vermemiz gerekliydi .İsim bulmamız için önce öğrencilerimiz ile  beyin fırtınası yaptık, sonrasında çıkan isimleri oylamaya sunduk ve dört isim belirledik. Belirlediğimiz dört ismi PLICKERS web 2.0 aracını kullanarak oylamaya sunduk ve ayıcığımızın ismini bulduk.Ayıcığımıza POFFY ismini koyduk..

We first brainstormed with our students to come up with a name, then we put the names up for a vote and came up with four names. We put the four names up for a vote using the PLICKERS web 2.0 tool and came up with the name of our teddy bear. We named our teddy bear POFFY.

Mrt

Bu gün ayıcığımızla öğrencilerimizi buluşturduk. Hepimiz çok heyecanlıydık önce bir İngilizce tanışma videosu izledik sonrasında hem Türkçe hemde İngilizce şarkılar ve tanışma oyunları oynayarak ayıcığımız ile tanıştık..

Today we brought our students together with our teddy bear. We were all very excited. First we watched an English introduction video and then we met our teddy bear by singing both Turkish and English songs and playing introduction games.

Mrt

eTwining projemiz kapsamında “9 Şubat Güvenli İnternet Günü “ öğrencilerimize anlatılarak internet güvenliği hakkında bilgilendirme yapıldı. Sonrasında öğrencilerimiz ile birlikte E Safety pano çalışması yaparak güvenli internet konusunda çevremizi bilinçlendirdik.

Mrt

Yürütmeye başladığımız "YOU'RE WITH ME-BENİMLESİN" e-twining projesi kapsamında veli bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi. Velilerimize "e-twining nedir?" , "nasıl uygulanır?" ve "YOU'RE WITH ME-BENİMLESİN"  projesinin içeriği ve uygulama aşamaları hakkında bilgilendirme yapılarak ön test uygulaması yapıldı. Sınıfımızda öğrencilerimeze projemiz ile ilgili ön test uygulandı.

Mrt

Okulumuz 5 Yaş Anasınıfı B şubesi öğretmeni Selma ERÜSTÜNDAĞ ve öğrencileri sorumluluk bilinci temasıyla geliştirdikleri ve Türkiye-İspanya işbirliğinde yürütülecek E-Twinning projesine başladılar. Öğretmen ve öğrencilerimize projesi sürecinde başarılar dileriz.